Data integratie

Neem betere beslissingen

Dankzij geïntegreerde data en slimme automatisering maak je altijd een gefundeerde keuze

Een specifieke data-oplossing voor jouw bedrijf

Jouw bedrijf genereert, net als ieder ander bedrijf, de hele dag door waardevolle data. Met slimme, geautomatiseerde data-integraties zorgen wij dat jij altijd inzicht hebt in de meest actuele en relevante gegevens. Informatie waarmee jij je sales, productiviteit, marge, omzet, voorraadbeheer, je klantkennis of marktkennis kunt verbeteren. Combineer data uit verschillende bronnen, leg verbanden en deel je inzichten met medewerkers of partners. Op die manier maken jij en je collega's alleen nog maar gefundeerde keuzes.

De voordelen van het integreren van data:

Neem een voorsprong op je concurrent: krijg nieuwe inzichten en ontdek waar nieuwe kansen zitten.

Neem beslissingen op basis van actuele gegevens: houd een vinger aan de pols en stuur op tijd bij.

Schone en up-to-date databases: hoe beter je systemen met elkaar kunnen praten, des te minder kans je loopt op dubbelingen of achterhaalde gegevens in je databases.

Verrijk de kennis binnen je organisatie: door verbanden te leggen en beschikbaar te maken voor collega's of partners, hoeft niemand het wiel opnieuw uit te vinden.

In vier stappen naar een gewenst resultaat:

01

Data en stromen in kaart brengen

We brengen in kaart welke applicaties je organisatie gebruikt. Welke informatie wordt er geregistreerd, wat is de relevantie en wat mist er eventueel nog?

02

Adviseren

Nu we de datastromen binnen je organisatie een beetje kennen, kunnen we de databehoefte analyseren en bedenken hoe we de verzameling ervan kunnen automatiseren. We bedenken waar en wanneer we de informatie beschikbaar moeten maken, die jij en je collega's nodig hebben om de juiste beslissingen te kunnen nemen.

03

Implementeren

Met de in de voorgaande stappen vergaarde kennis, weten we welke datastromen we op welke manier met elkaar moeten combineren. Je moet kunnen vertrouwen op de inzichten die je krijgt uit je data. Daarom zorgen we voor een zo specifiek mogelijke, professionele integratie, waarbij de relevantie van de te koppelen data altijd het uitgangspunt blijft.

04

Inzicht verkrijgen

Wanneer je datastromen met elkaar koppelt, treedt er verrijking op. Echter, om te leren van je data, moet deze op een begrijpelijke manier toegankelijk gemaakt worden. Op basis van jouw informatiebehoefte, finetunen we de presentatie van de gegevens. Zo kun jij je nieuwe inzichten vlot omzetten in daadwerkelijke acties.

Wat levert onze data-integratie je op:

Je neemt gefundeerde beslissingen, omdat je meer inzicht hebt in actuele data uit verschillende bronnen.

Doordat individuele medewerkers beschikken over een bredere gegevensset, zijn zij beter in staat om autonome keuzes te maken in het belang van de organisatie.

Verrijkte, actuele klantgegevens zorgen voor een betere ROI van marketing- en salesactiviteiten.

Door je data te verrijken met externe bronnen, wordt je scope breder en zijn kansen of trends gemakkelijker te ontdekken.

Geïntegreerde data zorgt ervoor dat je geen tijd meer kwijt bent aan het zoeken en combineren van de juiste gegevens uit verschillende bronnen.

Je signaleert trends en incidenten op het moment dat ze gebeuren in plaats van achteraf, waardoor je op tijd kunt bijsturen.

Waarom je voor ons kiest

Analytisch

Het doorgronden van de processen van jouw bedrijf is de basis van ons werk. Daarom brengen we aan het begin van het traject de werking van de organisatie in kaart. Dat doen we door goed naar je te luisteren en processen te observeren.

Inlevingsvermogen

Om je goed van dienst te zijn, moet er oog zijn voor de mens; de gebruiker van de software. Wij komen niet van buitenaf onze visie opleggen, maar zijn intrinsiek gemotiveerd om je te helpen om je werk goed te kunnen doen.

Pragmatisch

Als we eenmaal een aanpak hebben geformuleerd, maken we snel de stap naar de uitvoering van die aanpak. Onze iteratieve werkwijze heeft als voordeel dat je snel resultaat zien van ons werk.


Een selectie van onze geïntegreerde diensten

Uitgebreide customer relations management software met modules voor sales, support, marketing en de mogelijkheid tot uitbreiding tot een volledig ERP-pakket
Bedrijfssoftware voor boekhouden, finance, handel, facturatie, projecten en salarisadministratie
Uitgebreide customer relations management software
Software voor online betalingen (payment service provider)
Software voor online (terugkerende) betalingen, (payment service provider, geschikt voor recurring payments)
Customer relations management, specifiek afgestemd op het MKB
Wervings- en selectiesoftware (Recruitment software en applicant tracking system)
Videobellen en online meetings (conferencing)
Boekhoudpakket
Software voor online betalingen (payment service provider)
Chat, videobellen en online meetings (conferencing)
Cloud file storage en sharing

PeterConnects Partner Support

Lees hoe we voor PeterConnects een uitgebreid klantenportaal maakten met data uit verschillende bronnen

Bekijk de case

Op zoek naar nieuwe inzichten?

Neem contact met ons op en ontdek onze oplossingen voor jouw specifieke databehoeften.

070 219 25 88