BeterDichtbijEen website met een uitgebreide supportfunctie

Home – BeterDichtbij (2)
Hoe werkt het – BeterDichtbij
Bij mij in de buurt – BeterDichtbij
Bij mij in de buurt – BeterDichtbij (1)
Service contact – BeterDichtbij

Stel je voor: je hebt een specifieke vraag op medisch gebied. Wat zou er nu beter zijn dan dat je via een veilige app direct met je eigen arts kunt communiceren? Voor iedere vraag die je wilt stellen en op elk moment van de dag? BeterDichtbij heeft zich ten doel gesteld om samen de zorg makkelijker te maken. Veilig en eenvoudig in gesprek kunnen gaan met je eigen arts of met een andere zorgverlener ligt daaraan ten grondslag. Aan ons werd gevraagd om samen met ontwerpbureau Evers en de Gier een gloednieuwe website voor hen te ontwikkelen.

Een pas op de plaats

Natuurlijk begin je bij een dergelijk project niet als een kip zonder kop te werken. Eerst hebben we een uitgebreide brainstorm gehouden om erachter te komen wat de website precies moet omvatten. Een dergelijke sessie biedt niet alleen inzichten voor ons, maar ook voor de klant zelf. Het is erg prettig wanneer iedereen van meet af aan op dezelfde manier denkt over hoe de website ontworpen en ontwikkeld gaat worden.

Een paar handigheidjes

Uit de brainstorm zijn een paar handige functies naar voren gekomen die we in de website geïmplementeerd hebben. Zo kun je via een postcodecheck kijken of jouw ziekenhuis al met BeterDichtbij werkt. Als dat niet zo is, kun je je arts aanmoedigen om zich aan te sluiten. Op een kaart zijn alle aangesloten zorgaanbieders te vinden. Per ziekenhuis wordt er uitgebreid uitgelegd welke afdelingen meedoen en wordt alle praktische informatie over het ziekenhuis getoond. Als dat niet zo is, kun je je arts aanmoedigen om zich aan te sluiten. Daarnaast hebben we de website voorzien van een supportgedeelte: een uitgebreide sectie met artikelen over de werking van de app en antwoorden op veelvoorkomende vragen.

Support met een hoofdletter S

Alle informatie op het supportgedeelte van de site wordt uiteraard niet in willekeurige volgorde gepresenteerd. Met een beslisboom worden je vragen gefilterd, zodat je bij de voor jou relevante antwoorden uitkomt. Ook hebben we een uitgebreide zoekfunctie ingebouwd, waarmee het supportgedeelte van de site volledig doorzoekbaar is. Dit allemaal met als doel om alle informatie op allerlei verschillende manieren te ontsluiten en gebruikers zo snel mogelijk het beste antwoord te kunnen geven. Een bijkomend voordeel is dat er minder telefoontjes binnenkomen bij de servicedesk, omdat de meeste vragen online al beantwoord zijn. Precies wat je wil, want zo hou je ruimte over om nóg meer focus te leggen op het verbeteren van je product.

Bekijk de website

Meer weten?

Wil jij ook een website met een uitgebreide supportfunctie? Wij helpen je graag verder.

Neem contact op

Meer informatie over dit project?

Heb jij inmiddels passie gekregen voor onze passie? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie, antwoord op (bijna) al je vragen of gewoon een prettig gesprek over online ontwikkelingen.

Jorn Henkes

Jorn Henkes

  • 070 820 0572

Volgende case

Seepje

Bekijk de case